CARNESTOLTES 2021

Bases de participació:

1. Categories:

Podran participar-hi totes les famílies de l’escola La Mitjana,  els nens i les nenes d’entre 3 i 12 anys individualment i les famílies d’aquests:

• Disfressa individual:

Cicle infantil: de P3 a P5

Cicle mitjà: de 1r a 3è

Cicle gran: de 4t a 6è

• Disfressa familiar: Dos o més membres.
  1. Tema:

Per carnaval, tot s’hi val!

La disfressa pot esser elaborada amb qualsevol tècnica artística, qualsevol material i  amb molta imaginació.

1. Per participar:

Inscriu-te aquí: INSCRIPCIONS (1 per família).

Omple el formulari i envia’l, a continuació envieu la foto per e-mail.

Indicant:

• Assumpte: Cognoms de la família.
  • Fitxers adjunts: Adjunta la/les fotografies dels participants disfressats.
  • La fotografia ha de ser en format JPG o JPEG
  • La fotografia ha de portar el nom del participant o família.
  1. Termini:

Es podran enviar les fotografies entre el 11 i 17 de febrer de 2021 via e-mail.

1. Jurat:

El jurat premiarà les disfresses que, al seu criteri, destaquin per la seva qualitat artística,  originalitat i creativitat.

Els membres del jurat són:

• President de l’AMPA
  • Directora de l’Escola La Mitjana
  • Docent especialitzat en arts plàstiques
  1. Veredicte:

El veredicte tindrà lloc el divendres 19 de febrer i es farà públic a través de la pàgina web de l’AMPA i Instagram.

S’estableixen premis i diploma per a cada categoria que consistiran en lots de productes cultural-artístics a les disfresses individuals i un lot de productes                alimentaris a la disfressa familiar.

S’informarà als guanyadors telefònicament de com realitzaran la recollida dels premis.

La participació en aquest concurs significa la total acceptació d’aquestes bases i l’acceptació a que les imatges enviades podran ser publicades per l’AMPA per elaborar material gràfic i que aquest sigui publicat a la pagina web i Instagram. Qualsevol detall no previst en aquestes bases serà resolt per l’organització.